2012. február 11., szombat

Villám McQueen torta - alternatív megoldás


Ádám "vijámmeknííí" tortát kért. Utánanéztem és bár nem lehetetlen elkészíteni a marcipán borítás miatt letettem róla. Ádám nem szereti a marcipánt akkor minek? A marcipán McQuenn figura beszerzése a jogdíjak miatt szinte lehetetlen. Így a játékos dobozból nyúltam le egy megfelelő méretű műanyag Villámot. Közben becsípődött, hogy én nem csak egy sima tortára fogom rábiggyeszteni az autót hanem legyen versenypálya. Sütöttem egy sima 6 tojásos piskótát és egy vékony piskótalapot 3 tojásból. A nagyot ketté vágtam megtöltöttem csoki krémmel (Ádám csokisat kért) a plusz lap közepét kivágtam a szélét ferdén levágtam ezt tettem a tetejére, majd a krémmel kialakítottam a ferde amerikai pályát. Az aszfalt csíkot olvasztott csokival kentem le. Fehér krémmel készült a kockás célvonal és a díszítés. Ádám felismerte és örült neki, nekem ez elég.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése