2012. március 20., kedd

Kifli

Igazából így kéne írnom: KIFLI, igen csupa nagy betűvel, annnnnyira finom volt!
Az eredeti recept ITT olvasható. Minimálisan tértem el tőle, szerencsére. Az úgy volt, hogy kalácsot akartam sütni a kovász már majdnem készen volt amikor eszembe jutott, hogy nincs itthon tojás. És, nem egyetlen szem tojásért nem rohantam március 15-én non-stop boltot keresni. Bevillant ez a kifli, egyszer már csináltam, a leírás alapján és ízre remek volt csak nem lett ropogós. Ha a receptben megadott hőfokon és ideig sütöm sosem sikerül. Szóval a kovászhoz adtam a többi hozzávalót egy kevés vízzel összegyúrtam, kelesztettem, kinyújtottam, megkentem egy zúzott fokhagyma és pici olíva olaj keverékével. A fiúk kifliket tekertek belőle és megsütöttem, csak úgy érzésre, víz nélkül. Most ropogós lett. Pillanatok alatt elfogyott, panasz nem érkezett, sőt másnap reggel az üres tepsiben mindenki kifli után kutatott. Legközelebb dupla adagot sütök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése