2013. augusztus 6., kedd

Csoki nyalóka

Ha jól emlékszem sütinyalóka néven találkoztam vele több helyen is van klassz angol neve de nem vagyok hajlandó használni. Csak. Mert magyar vagyok és szeretek magyarul beszélni (írni). Szóval az egyik (nem linkelek mert már nem emlékszem hol találtam) mascarponéval és piskótával készült. Nekem nem akaródzott ennyi pénzt (mascarpone - tojás) és energiát (piskóta sütés - boltit nem veszek mert sznob vagyok) belefektetni. Előkaptam egy régi nagy kedvencet a csokiszalámit. A massza elkészítése nagyjából 20 perc, újabb 20 perc alatt golyókat formáztam belőle. Felolvasztottam egy tábla ét csokit belemártottam, majd színes tortadarába forgattam. Egy éjszakára a hűtőbe tettem. Másnap papírostul pálcikára szurkáltam. A próba Ádám szülinapja volt januárban. A képeken láthatót a májusi ovis gyereknapra készítettem. Siker volt.


Látjátok? Nem csak az enyémeknek ízlett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése