2012. július 4., szerda

Sheperd's pie magyarul

Pontosítok az ihletet EZ a recept adta. Tavaly kipróbáltam, rajtam kívül mindenkinek ízlett. Azóta gondolkodtam, hogy lehetne kedvem szerint változtatni. Most bejött a nagy ötlet. Az azonos pontok minimálisak krumpli, darált hús, sütés. Szóval az én variációm így készült:
Messzi mamától kaptunk valódi újkrumplit, egyenesen a földből, ezt megpucoltam felszeleteltem kb 2/3-t beraktam a tepsibe. Hagymát dinszteltem, megszórtam pirospaprikával fehéredésig forgattam rajta a darált húst, só, bors felöntöttem vízzel, kicsit pároltam. Egy kis pohár tejfölt kis liszttel kikevertem és ezzel behabartam a húst. Az egészet ráöntöttem a krumplira, megszórtam friss petrezselyemmel és beborítottam a maradék krumplikarikákkal. Beraktam a sütőbe, időnként a felső krumplisort benyomkodtam a tejfölös szaftba. Nagyjából egy óra múlva a krumpli megpuhult.
Ez már jobban ízlett mint az eredeti de megint csak én voltam finnyás mert a többiek imádták.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése